Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!
AI-pohjainen juurisyyanalyysi - NPS:n odotettu parannus
Yksi käytetyimmistä menetelmistä asiakastyytyväisyyden mittaamisessa on Net Promoter Score (NPS). Tässä kirjoituksessa pohdimme NPS:n merkityksellisyyttä viimeaikaisen tutkimuksen valossa ja konseptin kehitystarpeita, syventäen erityisesti juurisyyanalyysin mukaan tuomisen mahdollisuuksien osalta.
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Asiakkaan odotusten ja mieltymysten sekä laajempaan markkinatutkimukseen liittyen menetelmäkehitys etenee hiljalleen. Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa. Molemmat ovat kuitenkin keskeisiä asiakasymmärryksen lajeja - siksi nostamme tässä blogikirjoituksessa esiin markkinatutkimuksen ja kyselyjen tutkimustuloksia.
Kieliteknologia analysoi tekstipalautteet puolestasi
Zeffin uudet ominaisuudet tarjoavat mahdollisuuden tiivistää tekstiaineistoa ja nostaa esiin sen piileviä merkityksiä. Kun aikaa vapautuu oleellisten tekstikommenttien etsimisestä, se voidaan käyttää tuottavammin muuhun työhön tai syventää aiempaa analyysia samassa aikaikkunassa.
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?
Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?
eNPS (Employee Net Promoter Score) on yksinkertainen ja tehokas mittari, jolla kartoitetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista työpaikalla. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystävälle tai kollegalle?" Vastaukset luokitellaan suosittelijoihin, passiivisiin ja arvostelijoihin, ja näiden pohjalta saadaan kokonaispistemäärä, joka kertoo, miten hyvin organisaatio vastaa työntekijöidensä odotuksiin ja tarpeisiin