Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!
Lean-blogisarja - osa 2: Lean arvon tunnistamisessa
Lean-johtaminen mielletään toisinaan vain tehokkuutta painottavaksi ajattelutavaksi. Tätä oleellisempaa on kuitenkin sen keskittyminen arvon luontiin. Tehokkuudellakin on toki merkitystä, mutta ennen kaikkea yrityksen tulee tunnistaa, mikä sen asiakkaiden näkökulmasta luo arvoa ja mistä he näin ollen tosi asiassa ovat valmiita maksamaan. Näin koko tehokkuusajattelun logiikka muuttuu - Lean-johtamisessa ei ole kyse siitä, että juostaan kovemmin vaan siitä, että juostaan fiksummin, suoremmin kohti maalia.
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Asiakkaan odotusten ja mieltymysten sekä laajempaan markkinatutkimukseen liittyen menetelmäkehitys etenee hiljalleen. Zeffin asiakkaat keskittyvät useimmiten mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä - sen sijaan tulevien lanseerausten ja tuotekehityksen pohtimisessa ei aina käytetä samaa edistynyttä työkalua, kuin mitä asiakastyytyväisyyden tutkimisessa. Molemmat ovat kuitenkin keskeisiä asiakasymmärryksen lajeja - siksi nostamme tässä blogikirjoituksessa esiin markkinatutkimuksen ja kyselyjen tutkimustuloksia.
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?