Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lean
Tiedolla Johtaminen
Kyselyt
August 7, 2024

Lean-blogisarja - osa 2: Lean arvon tunnistamisessa

Lean-johtaminen mielletään toisinaan vain tehokkuutta painottavaksi ajattelutavaksi. Tätä oleellisempaa on kuitenkin sen keskittyminen arvon luontiin. Tehokkuudellakin on toki merkitystä, mutta ennen kaikkea yrityksen tulee tunnistaa, mikä sen asiakkaiden näkökulmasta luo arvoa ja mistä he näin ollen tosi asiassa ovat valmiita maksamaan. Näin koko tehokkuusajattelun logiikka muuttuu - Lean-johtamisessa ei ole kyse siitä, että juostaan kovemmin vaan siitä, että juostaan fiksummin, suoremmin kohti maalia.

Kyselyt
Tiedolla Johtaminen
Lean
August 6, 2024

Lean-blogisarja - osa 1: Lean-johtaminen käytännönläheisesti

Lean-johtaminen ei ole vain kokoelma tuotannon kehittämisen menetelmiä vaan siitä hyötyvät myös palvelubisneksen kehittäjät. Itselläni on ollut ilo keskittyä tuomaan Lean-pohjaista kehittämisen kulttuuria useampaan organisaatioon, eivätkä ne toimi teollisen tuotannon alalla. Leanin juuret ovat toki autoteollisuudessa, Toyota Production Systemissä (TPS), mutta koen sen soveltamisen kentän paljon suuremmaksi. 

Tutkimus
Kyselyt
July 30, 2024

Strategiset mahdollisuudet ja uhkat tekoälyanalyysissa

SWOT-analyysia on pitkään käytetty vahvuuksien, heikkouksien, mahdollisuuksien ja uhkien kartoittamiseen. Yrityksellemme tämä on läheinen aihe, onpa jopa ydinteknologiaamme viitattu usein pika-SWOT-analyysina. Itsekin olen kirjoittanut vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistamisesta tällä foorumilla useasti. Nyt tuli aika kokeilla jotain uutta, mahdollisuuksien ja uhkien tunnistamista tekoälyhaastattelun avulla.

Tiedolla Johtaminen
Vieraskirjoitus
July 24, 2024

Mitä kilpailijasi eivät halua sinun tietävän muutoksen läpiviennistä?

"..valitset Must-Win-Battlet ja tunnistat yksilöiden eri vaikuttimet osana muutosta (..) sen pohjalle rakennat systemaattisen ja innostavan muutoksen toteutuksen. "

Tiedolla Johtaminen
Hubspot
Inspiroidu
June 19, 2024

Miten luon integraation Hubspotin ja Zeffin välille - Askel askeleelta

Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesyklin hubspotin ja Zeffin välille. Käymme tarkemmin läpi syyt tämän luomiselle täällä. 

Kyselyt
Tutkimus
May 30, 2024

Johdon näkökulma - kuinka NPS:a tulisi kehittää

Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareista, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yksinkertaisella kysymyksellä: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävällesi tai kollegallesi?" Tämä luku on ollut laajalti käytössä yrityksissä, mutta sen potentiaalia ei aina hyödynnetä täysin.