Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

10 toimitustapaa kyselylle - katso valintaopas
Tiedätkö, mistä tavoitat vastaajasi? Onko sinulla jopa olemassa oleva listaus vastaajista CRM:ssäsi tai vastaavassa järjestelmässä? Vai haetko aivan uusia vastaajia verkossa avoinna olevalla testillä. Kyselyn jakelutavan voi valita useasta hyvästä vaihtoehdosta tai voit valita myös yhdistelmän monta menetelmää. Tässä kirjoituksessa luodataan sitä, mitkä tekijät tukevat eri vaihtoehtojen valintaa.
Olet mitannut eNPS:n – Mitä seuraavaksi?
Tässä on vaiheittainen esimerkki siitä, miten analysoida eNPS-tuloksia (Employee Net Promoter Score) yrityksen eri tasoilla, alkaen koko yrityksen tuloksista ja syventyen yksittäisiin osastoihin ja työntekijöihin.
Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?
Asiakastyytyväisyydellä on merkittävä vaikutus yrityksen menestykseen, maineeseen ja henkilöstön hyvinvointiin. Tyytyväiset asiakkaat parantavat liiketoiminnan kannattavuutta, sillä he pysyvät pidempään ja suosittelevat yritystä ystävilleen.
5 Tips For Avoiding Response Bias
In this article, we’ll explore five actionable tips to help minimize response bias in your surveys. From crafting neutral questions to improving respondent anonymity, these strategies will empower you to collect more accurate feedback and make better-informed decisions.
Työntekijät ensin, asiakkaat toisena?
Nordic Business Forumissa oli tänä vuonna upea kattaus huippupuhujia. Yksi heistä oli Vineet Nayar, HCL Technologiesin entinen toimitusjohtaja. Vineetin puhe oli otsikoitu hieman provokatiivisesti, eli ”Employees first, customer second.” Maailmassa, jossa olemme aina kuulleet asiakkaan olevan ykkönen, kuulostaa väite hämmentävältä. Voiko menestyvän yrityksen keskiössä olla työntekijä asiakkaan sijasta?