Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!
Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?
Zeffin Webinaari-sarjan toisessa jaksossa käsitellään aiheena ”Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?”.
Haastattelussa Elina Aaltolainen-Harjuoja - Työntekijäkokemuksen eri mittarit
Saimme vieraaksemme Milestonen toimitusjohtajan Elina Aaltolainen-Harjuojan, joka on toiminut viimeiset 15 vuotta yritysvalmentajana ja kulttuurimuotoilija mm. ICT- ja rahoitusalalla. Kysyimme Elinalta mitä työntekijäkokemus hänelle tarkoittaa ja kuinka sitä kannattaisi johtaa.
Työntekijät ensin, asiakkaat toisena?
Nordic Business Forumissa oli tänä vuonna upea kattaus huippupuhujia. Yksi heistä oli Vineet Nayar, HCL Technologiesin entinen toimitusjohtaja. Vineetin puhe oli otsikoitu hieman provokatiivisesti, eli ”Employees first, customer second.” Maailmassa, jossa olemme aina kuulleet asiakkaan olevan ykkönen, kuulostaa väite hämmentävältä. Voiko menestyvän yrityksen keskiössä olla työntekijä asiakkaan sijasta?
Viisi myyttiä henkilöstökyselyistä
On hyvin luonnollista tehdä olettamuksia henkilöstökyselyn tuloksista ennen kuin kysely on edes lähtenyt eteenpäin henkilöstölle vastattavaksi. Jotkut olettamuksiin perustuvat päätökset voivat kuitenkin heikentää kyselysi laatua. Jos esimerkiksi päätätte olla kysymättä jostakin tietystä aihealueesta sen takia, että oletatte kaikkien vastaavan näihin kysymyksiin kriittisesti, on myös mahdollista että jäätte paitsi loistavista kehitysehdotuksista. Oletko sinä tehnyt jonkin seuraavista olettamuksista?
Miten luon integraation Hubspotin ja Zeffin välille - Askel askeleelta
Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesyklin hubspotin ja Zeffin välille. Käymme tarkemmin läpi syyt tämän luomiselle täällä.
Johdon näkökulma - kuinka NPS:a tulisi kehittää
Net Promoter Score (NPS) on yksi liiketoiminnan keskeisistä mittareista, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yksinkertaisella kysymyksellä: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävällesi tai kollegallesi?" Tämä luku on ollut laajalti käytössä yrityksissä, mutta sen potentiaalia ei aina hyödynnetä täysin.