Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Asiakaskokemus
Kyselyt
NPS
June 13, 2023

Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!

Haluat varmastikin erottua positiivisesti Google-arvioissa. Olemme Zeffillä tehneet tämän mahdolliseksi hyödyntäen Google Reviews -ominaisuutta. Ja mikä tärkeintä, voit ohjata NPS-kysymyksen perusteella pelkästään positiivisen palautteen antajat antamaan julkista palautetta.

Kyselyt
March 22, 2023

Valmis kysely: Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi

Kaikilla face-to-face -myyntiä tekevillä organisaatioilla on samantapainen myyntiprosessi, jota kaikki organisaation myyjät seuraavat. Usein haasteena on se, kuinka saat pidettyä myyntiprosessin jatkuvasti tasalaatuisena myyjästä riippumatta.

NPS
Kyselyt
March 8, 2023

Onko NPS teille sopiva mittari?

Nettosuositteluarvo, Net Promoter Score eli lyhyemmin NPS, on kiistatta yksi käytetyimmistä asiakaskuuntelun lukuarvoista. Mitattu asia, halukkuus suositella yritystänne tai palveluanne, on vahvasti kytköksissä asiakastyytyväisyyteen. Sen muutokset yli ajan ja sen vertailut esimerkiksi eri palvelujen tai yksiköiden välillä voivat tuoda hyvää näkyvyyttä toimintaanne

Kyselyt
February 23, 2023

Valmis kysely: Myynnillinen asiakaskokemuskysely

Ota käyttöösi tämä valmis myynnillinen asiakaskokemuskysely ja saat korkeimmat vastausprosentit sekä tutkitusti tarkimman tiedon ja syvimmän ymmärryksen siitä, mitä mieltä asiakkaasi ovat.

Kyselyt
October 25, 2022

Opi kyselymestariksi - osa 1

Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti kyselymestariutta, nimittäin oppimaan kyselyn suunnittelun perusteet. Tämän perehdytyksen jälkeen osaat suunnitella kyselyitä ja vastata erilaisiin aloittelijan esittämiin kysymyksiin, kuten esimerkiksi

Kyselyopas
Kyselyt
October 11, 2022

Hyvän kyselyn tunnusmerkit

Zeffin kyselyoppaan laatiminen lähti yksinkertaisesta ajatuksesta. Koska päivittäin käymme asiakastyössä pohdintaa siitä, millainen on hyvä kysely, miksi emme tekisi tästä yhteistä tietokantaa, jossa ajatukset on koottu yhteen paikkaan. Hyviä käytäntöjä siis todellakin on tullut vastaan, kun Zeffi on kohta neljännesvuosisadan näiden asioiden parissa työtä tehnyt.