Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?
Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?
eNPS (Employee Net Promoter Score) on yksinkertainen ja tehokas mittari, jolla kartoitetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista työpaikalla. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystävälle tai kollegalle?" Vastaukset luokitellaan suosittelijoihin, passiivisiin ja arvostelijoihin, ja näiden pohjalta saadaan kokonaispistemäärä, joka kertoo, miten hyvin organisaatio vastaa työntekijöidensä odotuksiin ja tarpeisiin
Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva tai jos hankkisit koiran, mikä koirarotu olisi sinulle tai perheellesi ihanteellisin. Vastaamisen jälkeen näet listan Suomen yleisimmistä koiraroduista järjestettynä sinun tarpeistasi käsin. Jaa suosikkikoirasi somessa lähipiirillesi ja voitte vertailla tuloksia ystäviesi kanssa.
Laadullinen tutkimus
Laadullinen tutkimus tarkastelee tutkittavan ilmiön laatuun, ei määrään liittyviä piirteitä. Meille Zeffissä laadullinen tutkimus sisältää aina myös mahdollisuuden analyysivaiheessa tehtäviin määrällisiin tarkasteluihin, esimerkiksi suhteuttamalla tietyssä teemassa annettuja laadullisia arvioita toisiinsa
Hyvän kyselyn tunnusmerkit
Zeffin kyselyoppaan laatiminen lähti yksinkertaisesta ajatuksesta. Koska päivittäin käymme asiakastyössä pohdintaa siitä, millainen on hyvä kysely, miksi emme tekisi tästä yhteistä tietokantaa, jossa ajatukset on koottu yhteen paikkaan. Hyviä käytäntöjä siis todellakin on tullut vastaan, kun Zeffi on kohta neljännesvuosisadan näiden asioiden parissa työtä tehnyt.
Likert-asteikko kyselyssä
Likert-asteikko on suosittu menetelmä mielipiteiden ja asenteiden selvittämisessä, etenkin silloin, kun halutaan ymmärtää vastaajien näkemyseroja tarkasti. Asteikko tarjoaa selkeät vaihtoehdot, joiden avulla voidaan mitata mielipiteiden voimakkuutta. Esimerkiksi "5 = täysin samaa mieltä" ja "1 = ei lainkaan samaa mieltä" antavat kuvan, kuinka vahvasti vastaajat suhtautuvat eri väittämiin.