Hyödynnä Asiantuntevia Näkemyksiä ja Tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
Inspiroidu
December 14, 2023

Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen

Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?

Henkilöstön hyvinvointi
Kyselyt
November 1, 2023

Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?

eNPS (Employee Net Promoter Score) on yksinkertainen ja tehokas mittari, jolla kartoitetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista työpaikalla. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystävälle tai kollegalle?" Vastaukset luokitellaan suosittelijoihin, passiivisiin ja arvostelijoihin, ja näiden pohjalta saadaan kokonaispistemäärä, joka kertoo, miten hyvin organisaatio vastaa työntekijöidensä odotuksiin ja tarpeisiin

Kyselyt
Inspiroidu
October 23, 2023

Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!

Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva tai jos hankkisit koiran, mikä koirarotu olisi sinulle tai perheellesi ihanteellisin. Vastaamisen jälkeen näet listan Suomen yleisimmistä koiraroduista järjestettynä sinun tarpeistasi käsin. Jaa suosikkikoirasi somessa lähipiirillesi ja voitte vertailla tuloksia ystäviesi kanssa. 

No items found.
October 13, 2023

Laadullinen tutkimus

Laadullinen tutkimus tarkastelee tutkittavan ilmiön laatuun, ei määrään liittyviä piirteitä. Meille Zeffissä laadullinen tutkimus sisältää aina myös mahdollisuuden analyysivaiheessa tehtäviin määrällisiin tarkasteluihin, esimerkiksi suhteuttamalla tietyssä teemassa annettuja laadullisia arvioita toisiinsa

Kyselyopas
Kyselyt
October 11, 2022

Hyvän kyselyn tunnusmerkit

Zeffin kyselyoppaan laatiminen lähti yksinkertaisesta ajatuksesta. Koska päivittäin käymme asiakastyössä pohdintaa siitä, millainen on hyvä kysely, miksi emme tekisi tästä yhteistä tietokantaa, jossa ajatukset on koottu yhteen paikkaan. Hyviä käytäntöjä siis todellakin on tullut vastaan, kun Zeffi on kohta neljännesvuosisadan näiden asioiden parissa työtä tehnyt.

Asiakaskokemus
Henkilöstön hyvinvointi
Kyselyt
September 6, 2022

Likert-asteikko kyselyssä

Likert-asteikko on suosittu menetelmä mielipiteiden ja asenteiden selvittämisessä, etenkin silloin, kun halutaan ymmärtää vastaajien näkemyseroja tarkasti. Asteikko tarjoaa selkeät vaihtoehdot, joiden avulla voidaan mitata mielipiteiden voimakkuutta. Esimerkiksi "5 = täysin samaa mieltä" ja "1 = ei lainkaan samaa mieltä" antavat kuvan, kuinka vahvasti vastaajat suhtautuvat eri väittämiin.