Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Älykäs zoomaus osoittaa tärkeimmät kehityskohteet
Mitkä tuloksista ovat merkittäviä, millä on vastaajillemme väliä? Mihin asioihin pitäisi puuttua, jotta voimme hymyssä suin jatkaa työskentelyä kollegoina, eikä teidemme tarvitse erota? Mitkä asiat saavat asiakkaamme lumoutumaan brändistämme niin, etteivät he koskaan edes harkitse vaihtamista?
Automatisoi asiakaspalautteesi Hubspot-integraation avulla!
Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun asiakastiedon rikastamis-prosessin rakentamisen Hubspotin ja Zeffin avulla. Lyhyesti - Voitte muutamalla klikkauksella luoda automaation joka lähettää asiakkaalle kutsun luomaanne kyselyyn, jonka vastaukset siirtyvät takaisin Hubspottiin haluamallanne tavalla. Tätä kautta voitte vaivattomasti tehostaa asiakastyytyväisyyttä, projektipalautetta tai liidien keruuta.
Valitse oikea kysymystyyppi - tässä opas
On tärkeää valita kyselyyn oikeat kysymystyypit. Samat kysymykset, jotka toimivat keveässä asiakaspalautteen keruussa eivät toimi syvällisemmässä markkinatutkimuksessa tai vaikkapa innovaatioiden toteuttamiskelpoisuuden arvioinnissa. Kenen näkökulmasta tätä oikeellisuutta sitten pitäisi arvioida?
Työhyvinvointikysely on esimiestyön keskiössä
Voidaanko huippuosaajat sitouttaa yrityskulttuuriinne siten, että työpaikan vaihtaminen ei tule kysymykseenkään? Pystyttekö seuraamaan henkilöstön fiiliksen pieniäkin muutoksia siten, että henkilöstöjohdolla on koko ajan tilannekuva siitä, mikä on henkilöstön mitattu fiilis?