Tehosta myyntiprosessi – Vähemmän aikaa hallinnointiin, enemmän aikaa tuloksiin
Tehosta myyntiprosessisi vaihe vaiheelta! Seuraa selkeää polkua, joka auttaa sinua virtaviivaistamaan toimintaa ja parantamaan tuloksia. Näiden neljän askeleen avulla voit optimoida myynnin jokaisen vaiheen.
1. Kartoituskysely
Valmistaudu paremmin
Lähetetään kysely ennen tapaamista asiakkaalle
Hyöty: Auttaa myyjää valmistautumaan, saadaan asiakas paremmin kuvaamaan tarvettaan, voidaan mitata Tarve-Toteuma suhdetta
2. Tapaamisen palaute
Löydä juurisyyt kielteisille ostospäätöksille ja paranna konversiota
Auttaa tarkemmin arvioimaan yksilön suoriutumista
Antaa hyvän kuvan tuotteiden/palveluiden hinta-laatusuhteesta asiakkaan silmin
Toimivat metodit nousevat esiin yksilöiden/tiimien erojen kautta
3. Toimituspalaute
Selvitä pidätkö toimituslupauksesi
Selvitä vaikuttaako toimitusaikasi asiakkaidesi tyytyväisyyteen
Hyödynnä “unboxing” hetki ja pyydä näkyvyyttä someen
mittaa tyytyväisyys paketoinnin laatuun
Ja mikäli teette asennuksia, suosittelemme mittaamaan myös suoriutumisen
4. NPS ja lisämyynnin tekeminen
Selvitä todelliset juurisyyt NPS luvun takana
Kehitä asioita jotka todella vaikuttavat asiakaskokemukseen
Tekoälyhaastattelijan avulla saat selityksen jokaiselle annetulle nps-luvulle
Analyysimme luo sinulle valmiin raportin joka näyttää vahvuudet ja kehityskohdat nelikentässä
11% suosittelijoista asiakkaista jättää myyntiliidin, joka voidaan toimittaa suoraan myyjälle kontaktoitavaksi
Kyselyn yhteydessä suosittelemme kysymään myös lisätarpeet tuotteillenne
Huolehdi google-arvosteluista ohjaamalla tyytyväiset asiakkaat jättämään julkisen suosittelun teistä
Täytä lomake, niin Zeffin asiantuntija ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen maksuttoman konsultointiajan.