Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä

Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Suodata:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kyselyt
Inspiroidu
December 14, 2023

Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen

Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?

Tiedolla Johtaminen
November 13, 2023

360-arvioinnilla näet suoriutumisen kokonaisvaltaisesti

Muistat varmaan, millaista on työskennellä työpaikassa, jossa kaikki tuntevat toisensa? Ehkä työskentelet sellaisessa nytkin. Tällaisessa yhteisössä jokainen on jatkuvan arvioinnin kohteena, osin tiedostamattomankin. Pienessä työyhteisösssä 360-arvioinneille ei välttämättä ole tarvetta. 

Henkilöstön hyvinvointi
Kyselyt
November 1, 2023

Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?

eNPS (Employee Net Promoter Score) on yksinkertainen ja tehokas mittari, jolla kartoitetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista työpaikalla. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystävälle tai kollegalle?" Vastaukset luokitellaan suosittelijoihin, passiivisiin ja arvostelijoihin, ja näiden pohjalta saadaan kokonaispistemäärä, joka kertoo, miten hyvin organisaatio vastaa työntekijöidensä odotuksiin ja tarpeisiin

Kyselyt
Inspiroidu
October 23, 2023

Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!

Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva tai jos hankkisit koiran, mikä koirarotu olisi sinulle tai perheellesi ihanteellisin. Vastaamisen jälkeen näet listan Suomen yleisimmistä koiraroduista järjestettynä sinun tarpeistasi käsin. Jaa suosikkikoirasi somessa lähipiirillesi ja voitte vertailla tuloksia ystäviesi kanssa. 

Henkilöstön hyvinvointi
Tiedolla Johtaminen
October 13, 2023

Pulssikysely - yrityksen sykemittari

Pulssikyselyitä käytetään jatkuvaan palautteenkeruuseen - voit ajatella niitä organisaation sykkeen mittaamisen välineenä. Miten henkilöstöllämme tänään menee ja mihin suuntaan saamamme palautteet kehittyvät? Onko tiimien tai esimiesten saamissa tuloksissa eroja ja onko tuloksissa mitään, mihin pitäisi tarttua jo ensimmäisistä indikaatioista lähtien? 

Tiedolla Johtaminen
Asiakaskokemus
October 13, 2023

Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?

Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. Jotta asiakkaan ääni saataisiin kuuluviin, tulee asiakkaille tarjota helppo tapa kertoa omista kokemuksista ja ideoista.