Hyödynnä asiantuntevia näkemyksiä ja tietämystä
Tutustu huolellisesti koottuun kokoelmaan artikkeleita, jotka syventävät ymmärrystäsi tuotteistamme ja kyselymaailmasta. Sukella mukaan ja kehitä asiantuntemustasi tänään!

Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan tai paikan rajoituksia. Miten saada huippuasiantuntijoiden tieto käyttöön juuri sillä hetkellä kun asiakas, joko organisaationne sisäinen tai ulkoinen, sitä tarvitsee?
360-arvioinnilla näet suoriutumisen kokonaisvaltaisesti
Muistat varmaan, millaista on työskennellä työpaikassa, jossa kaikki tuntevat toisensa? Ehkä työskentelet sellaisessa nytkin. Tällaisessa yhteisössä jokainen on jatkuvan arvioinnin kohteena, osin tiedostamattomankin. Pienessä työyhteisösssä 360-arvioinneille ei välttämättä ole tarvetta.
Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?
eNPS (Employee Net Promoter Score) on yksinkertainen ja tehokas mittari, jolla kartoitetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä ja sitoutumista työpaikalla. Se perustuu kysymykseen: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystävälle tai kollegalle?" Vastaukset luokitellaan suosittelijoihin, passiivisiin ja arvostelijoihin, ja näiden pohjalta saadaan kokonaispistemäärä, joka kertoo, miten hyvin organisaatio vastaa työntekijöidensä odotuksiin ja tarpeisiin
Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva tai jos hankkisit koiran, mikä koirarotu olisi sinulle tai perheellesi ihanteellisin. Vastaamisen jälkeen näet listan Suomen yleisimmistä koiraroduista järjestettynä sinun tarpeistasi käsin. Jaa suosikkikoirasi somessa lähipiirillesi ja voitte vertailla tuloksia ystäviesi kanssa.
Pulssikysely - yrityksen sykemittari
Pulssikyselyitä käytetään jatkuvaan palautteenkeruuseen - voit ajatella niitä organisaation sykkeen mittaamisen välineenä. Miten henkilöstöllämme tänään menee ja mihin suuntaan saamamme palautteet kehittyvät? Onko tiimien tai esimiesten saamissa tuloksissa eroja ja onko tuloksissa mitään, mihin pitäisi tarttua jo ensimmäisistä indikaatioista lähtien?
Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. Jotta asiakkaan ääni saataisiin kuuluviin, tulee asiakkaille tarjota helppo tapa kertoa omista kokemuksista ja ideoista.