Lisää jäseniä interaktiivisen sisällön avulla

Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY ry halusi tehostaa viestintäänsä sekä jäsenhankintaa interaktiivisten sisältöjen avulla. Uudenlaisen sisällön tavoitteena oli myös osallistaa sekä lisätä tietoa kaikille tärkeistä työsuhdeasioista oman kohderyhmän parissa.

Ratkaisuksi hankittiin ZEF-työkalu, jonka avulla rakennettiin erilaisia testejä ja tietovisoja niin sosiaaliseen mediaan kuin YTYn verkkosivustolle. Ensimmäiseksi toteutettiin “Onko sinussa YTYä“-testi. Testissä käyttäjä pääsee vastaamaan viiteen taustatietoja kartoittavaan kysymykseen, joiden perusteella pystyy selvittämään oman jäsenkelpoisuutensa. Lopputuloksen pohjalta käyttäjä ohjataan tutustumaan joko YTYn jäsenetuihin ja hakulomakkeeseen tai lukemaan muista käyttäjälle paremmin sopivista liitoista.

Tämän rinnalle tehtiin opettavaisia työsuhdetietovisoja YTYn nykyisille ja potentiaalisille jäsenille. Visojen avulla voi testata muun muassa oman tietämyksensä liittyen vuosilomaan tai työttömyysturvaan.

Tuloksia

Testeillä YTY on saanut paljon näkyvyyttä työelämän asiantuntijana sosiaalisessa mediassa. Tällä hetkellä YTYn testeillä on jo kymmeniä tuhansia käyttäjiä ja ne ovat myös herättäneet ihmisiä keskustelemaan työlainsäädännöstä.

YTY on etu- ja palvelujärjestö yksityisalalla toimiville ylemmille toimihenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille.

”Tietovisat ovat olleet erinomainen keino opettaa kohderyhmäämme viihdyttävällä tavalla.”

–Kyllikki Kivijärvi, Toimistopäällikkö

Ilmainen opas

Kuinka rakennat onnistuneen kyselyn ja keräät laadukasta tietoa

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.