ZEFillä tehty luustotesti opettaa ja ohjaa riskiryhmää hakeutumaan hoitoon

Suomessa osteoporoosiin sairastuneista vain joka neljäs tietää omasta sairaudestaan. Osana Suomi 100 –projektia käynnistettiin Lujaa luuta –kampanja, jonka tavoitteena on mm. kasvattaa suomalaisten tietoisuutta luuston terveydestä, osteoporoosiriskistä, osteoporoosin hoidosta ja ennaltaehkäisystä. Kampanjan aikana Terveystalo tarjoaa myös 10 000:lle riskiryhmään kuuluvalle naiselle ilmaisen Bindex-mittauksen.

Kampanjaa varten kehitettiin sivustovierailijoita osallistava luustotesti ZEF-työkalun avulla. Kampanjasivustolta löytyvällä luustotestillä jokainen sivustovierailija pystyy kartoittamaan omaa riskiä sairastua osteoporoosiin. Lopputuloksena käyttäjä saa tiedon siitä, kuuluuko hän riskiryhmään vai ei. Mikäli käyttäjä kuuluu riskiryhmään, hänet ohjataan Terveystalon ajanvaraukseen.

Tulokset

Luustotestin avulla on saatu ohjattua riskiryhmässä olevia sivustovierailijoita ilmaiseen luustomittaukseen. Testiä on tähän mennessä käyttänyt jo yli 62 000 henkilöä, jotka ovat päässeet selvittämään oman tilanteensa helposti verkossa.

Testaa itse

Lataa ilmainen kyselyopas! Tutustumalla tämän oppaan vinkkeihin opit suunnittelemaan ja toteuttamaan erilaisia kyselyitä sekä keräämään laadukasta tietoa päätöksenteon tueksi.

New Call-to-action

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys, joka toimii lähes 100 eri paikkakunnalla. Terveystalo tarjoaa mm. yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveys- ja työhyvinvointipalveluja, sairaalapalveluja ja suunterveyden palveluja.

www.terveystalo.com

”Luustotestin avulla olemme saaneet ohjattua oikeanlaista riskiryhmää Bindex-mittaukseen.”

–Tiina Ristola, Account Director, Terveystalo

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.