Moderni ja helppokäyttöinen kyselytyökalu*

 

*96,71% suosittelee

feature-steps

Asiakkaidemme eniten rakastamia ominaisuuksia 💙.

design-bot

Design Bot

Antamalla Design Botille nettisivujesi osoitteen, se luo automaattisesti juuri teidän näköisenne kyselyn. Toimii kuin taika!

97,95 %* kokee, että Zeffi-kyselyihin on mukava vastata (*käyttäjätutkimus 5/2022).

 

interactive-report

   Tekoälyanalyysi

Helppokäyttöinen raportti kertoo yhdellä klikkauksella vahvuutesi ja kehityskohteesi. Tulosten analysointi on lisäksi hauskaa – kuin peliä pelaisi! Analysoi myös tekstipalautteet. Kokeile>

96,98%* kokee, että Zeffistä on heille konkreettista lisäarvoa (*käyttäjätutkimus 5/2022).

 

Unlimited number of usrs

Rajaton määrä käyttäjiä

Käyttäjämäärää ei rajoiteta. Tuo käyttäjiksi kaikki, jotka kyselyjä laativat - vaikka harvemminkin. Zeffi soveltuu teille, olipa käyttäjiä sitten 1 tai 1000.

96,15%* kokee, että Zeffillä on helppoa luoda kysely (*käyttäjätutkimus 8/2021).

 

Yksi: Luo

Yksinkertainen käyttää, ominaisuuksiltaan kattava.

Älykkäät kysymystyypit (nelikenttä ja jana)

Älykkäät kysymystyypit

Nelikenttä- ja janakysymykset osoittavat yhdellä klikkauksella, mitkä asiat ovat vastaajille merkityksellisiä. Patentoitu tilastollinen menetelmä. Lue lisää>

Design Bot ulkoasun muokkaukseen

Design Bot

Design Bot hakee verkkosivuiltasi oikeat fontit, värit, tyylit ja kuvat. Voit käyttää myös kuvia omalta koneeltasi tai integroitua Unsplash-kuvapankkia.

Valmiit kyselyt

Valmiit kyselyt

Tarjoamme käyttöösi ammattilaisten laatimat huipputason valmiskyselyt yleisimpiin tapauksiin. Voit luoda kyselyn myös puhtaalta pöydältä. Kokeile>

Polutukset

Polutukset

Poluta sopivat kysymykset näkymään aiempien vastausten perusteella.

Mobiilioptimoitu versio

Mobiilioptimoitu versio

Mobiili-, tabletti- ja pöytäkoneversio syntyvät kerralla ilman ylimääräistä vaivaa.

Pisteytetyt tulokset

Pisteytetyt tulokset

Tee interaktiivisia sisältöjä helposti: testit, liidigenerointi, opetussisältö tai profilointi.

Unsplash logo

Ilmainen kuvapankki

Tee kyselystäsi upea integroidun Unsplash-kuvapankin kuvilla. Voit ladata myös omia kuviasi tai Design Bottia.

Google logo

Kerää Google Reviews -arvioita

Yhdistä asiakaskyselysi Google Reviews -arviointeihin ja saat tyytyväiset asiakkaasi suosittelemaan palveluasi. Lue lisää>

Saavutettava kysely -tunnus (WCAG 2.1 huomioitu)

Saavutettava vastaustila

Tee saavutettava kysely räätälöidyn vastaustilan avulla. Olemme huomioineen WCAG 2.1:n vaatimukset.

Monikielisyys

Useita eri kieliä

Kyselyn voi laatia monikielisenä - kaikki data kertyy samalle raportille. Automaattinen kielentunnistus ja käännös.

CSS & JSON

CSS- ja JSON-editorit

Zeffi-käyttö ei edellytä koodausosaamista. Jos sinulla sitä kuitenkin on, voit editoreilla kustomoida kyselyjä monipuolisesti.

Kaksi: Jaa

Laajat kyselyiden jakamiseen ja seurantaan liittyvät toiminnallisuudet. Lue lisää kyselyn jakelutavoista>

Sähköpostikutsun rakentaminen

Sähköpostikutsut

Kutsu vastaajat sähköpostilla ja luo kutsusta juuri teidän näköisenne.

Älykkäät kutsuviestit

Personoidut kutsuviestit

Huomioi vastaaja yksilönä ja nosta vastausprosenttia älykkäillä kutsuilla.

Seuranta ja muistutukset

Vastaajaseuranta

Seuraa vastaustilannetta ja muistuta vastaajia tarvittaessa.

SMS-kutsu tavoittaa vastaajat kyselyyn puhelimella.

SMS-kutsut

Paranna kutsujen konversiota kutsumalla vastaajat tekstiviestillä.

Iframe-upotus tuo kyselyn saumattomaksi osaksi verkkosivua.

Iframe-upotukset

Upota kysely saumattomasti verkkosivulle järjestelmästä saatavalla lyhyellä iframe-upotuskoodilla.

Leijuva kysely nousee verkkosivun yläpuolelle.

Leijuvat kyselyt

Toteuta leijuva kysely (pop up -kysely) ja tavoita vastaajat tyylillä suoraan verkkosivukävijöiden joukosta.

Lähettäjäosoitteen kustomointi

Lähettäjäosoitteen kustomointi

OPTIO. Voit määritellä lähettäjäosoitteen sähköposti- ja SMS-kutsuille. Lähettäjäosoitteella on merkitystä ja voit asettaa sen juuri mieleiseksi.

Automaattiset kutsut kyselyyn

Automaattiset kutsut

Lähetä kutsuja automaattisesti, kun kutsuun linkitetylle listalle tulee uusia vastaajia. Lista voi sijaita Zeffissä tai siihen integroidussa järjestelmässä.

Automaattiset ilmoitukset tuloksista

Automaattiset ilmoitukset

Jaa tulokset suoraan sähköpostiin, kun nopea reagointi on tärkeää. Aseta ehto tai joukko ehtoja, joilla ilmoitus lähetetään. Liidit, reklamaatiot, kiitokset, tilaukset, ..

Anonyymi vastaaminen mahdollista

Anonyymit vastaukset

Päätä itse, haluatko vastaajien olevan nimettömiä vai tunnistettuja. Myös vastaajien rajoitettu tunnistaminen, esim. yksittäinen taustatieto muuten anonyymissa kyselyssä mahdollinen.

Social Media

Sosiaalisen median jaot

Toteutatko some-testejä? Päätä itse miten sisältösi näkyvät. Kerää liidejä, ilahduta interaktiivisella sisällöllä tai profiloi fiksuilla testeillä. Zeffillä on tehty Suomen isoimpia pelillisiä testejä. Lue lisää>

Älykkäät jakolinkit

Älykkäät jakolinkit

Voit jakaa kyselyjä jakolinkeillä ja voit yhdistää niihin haluamiasi tunnisteita. Mahdollistaa rajoitetun tunnistamisen (esim. toimipistekohtaiset linkit) ja tutkimusasetelmat (esim. 360-arviointi).

Kolme: Tulokset

Tuloksia, jotka johtavat toimintaan.

Patentoitu Älykäs Zoomaus -menetelmä

Patentoitu ZEF-menetelmä

ZEF-menetelmä auttaa tekee erilaisten vastaajien datasta vertailukelpoista ja auttaa löytämään vahvuudet ja oleelliset kehittämiskohteet helposti.

Interaktiivinen raportointi

Interaktiivinen raportointi

Poraudu vastauksiin ja suodata esiin haluamasi näkymät helposti. Laadi jaettava raporttinäkymä tai tee ad hoc -raportti heti käytettäväksi. Helppoa!

Jaettavat raportit

Ladattavat raportit

Jaa haluamasi raportti kollegoille tai lataa pysyvä raporttilinkki itsellesi. 

Mukautetut kaaviot

Mukautetut kaaviot

Muokkaa kaaviot käyttötarkoitukseesi sopivaksi. Voit käyttää esim. nelikenttä-, jana-, palkki- tai tutkakaaviota. Voit myös yhdistää eri vertailukohteita raportille, vaikkapa alueittain tai vastuuhenkilöittäin.

Jaettavat raportit

Jaettavat raportit

Jaa interaktiivinen raportti yksityisesti sähköpostiin tai toteuta julkinen raportti. Yksityiset raportit voi toteuttaa jatkuvasti päivittyvinä, jolloin ne toimivat vaikkapa esimieskohtaisina tuloskortteina.

Tietojen vienti

Kaikki yleiset tallennusmuodot

On tilanteita, joissa interaktiivisen raportin sijasta on tarvetta tiedostojen lataamiselle. Saat raportit ulos yleisimpien toimisto-ohjelmien lukemissa muodoissa: pdf, pptx, xlsx, docx ja csv.

Sana-analyysi näyttää sanat taipuminen huomioiden ja näyttää myös sanaluokat

Sana-analyysi

Huippuluokan kieliteknologia (NLP) tunnistaa sanojen taipumisen ja antaa tarkan kuvan siitä, mistä teemoista puhutaan. Myös sanaluokat tunnistuvat. Käytössä 12 kielessä, myös rikkaasti taipuvissa suomessa ja ruotsissa.

Sentimenttianalyysi näyttää vastaajien tunnetilan.

Sentimenttianalyysi

Sentimenttianalyysi säästää aikaasi, voit keskittyä suoraan siihen millaiseen sävyyn teitä kuvaillaan. Suodata esiin positiivisimmat tai negatiivisimmat palautteet. Käytössä yli 100 kielessä, ainoana kyselytyökaluna myös suomessa.

Vastaajatietojen tuonti Zeffiin, rikastetun tiedon vienti 3. järjestelmään

Vie vastaukset takaisin

Mikään järjestelmä ei ole irrallinen saareke! Vie vastaukset asiakas- tai henkilöstöjärjestelmääsi, mikäli haluat pitää kaiken tiedon yhdessä paikassa. Rikastettu tieto on käytettävissäsi oikeassa paikassa ja palautejärjestelmä on valmis.

Vastaajaryhmien vertailu

Vertaile vastaajaryhmiä

Muodosta vertailu nopeasti raportilla näkyvien kohteiden välille. Näet tarkalleen, miten vastaukset ryhmittäin eroavat.

Yksimielisyystasot

Yksimielisyystasot

Raportilla näet suoraan, miten yksimielisiä tai erimielisiä vastaajat ovat valitsemillasi kriteereillä, esim. vastaajaryhmittäin.

Tarkka NPS-luku

Tarkka NPS

Nettosuositteluarvolla (Net Promoter Score, NPS) saat tarkan tiedon vastaajien suositteluhalukkuudesta. Lue lisää>

Bonus!

Suunniteltu tiimikäyttöön.

Käyttäjäroolien hallinta

Käyttäjäroolien hallinta

Käyttäjien oikeuksia säädellään eri roolien kautta. Rooleja ovat Omistaja, Ylläpitäjä ja Jäsen. 

Yhteistyöominaisuudet

Yhteistyö

Kollegat voivat jakaa kyselyjä toisilleen ja tehdä yhteistyötä. Kyselyyn voi jakaa muokkaus- tai katseluoikeudet.

API & integraatiot

API & Integraatiot >

Rajapinnat mahdollistavat integroinnin kolmansiin järjestelmiin. Tuo vastaajadataa tai vie rikastettu vastaajadata takaisin. Käytätkö Hubspot'ia? Zeffissä on Hubspot-natiivi-integraatio. Lue API-kuvaus>

Tietoturva

Huipputurvallinen

Tiedonkeruu on asia, jossa turvallisuuden kanssa ei voi tehdä kompromisseja. Asiakkainamme on merkittäviä toimijoita aloilta, joilla tiedon luottamuksellisuuteen on kiinnitettävä erityistä huomiota.

GDPR-varma

GDPR-varma

Kaikki vastaajilta kerätty tieto käsitellään ETA-alueella. Optiona tarjoamme käsittelyn Suomessa.

Help Center

Korkean tason Asiakastuki >

Interaktiivinen help center, chat- ja sähköpostituki ovat tukenasi käyttöliittymässä. Kyselyopas johdattaa uudet käyttäjät kyselyjen maailmaan. Ilmaisia koulutuksia joka toinen torstai.

Aloittaminen on nyt helppoa.

Saat kyselysi liikkeille minuuteissa.