Katso video!

Laadukasta tietoa kuluttajien mieltymyksistä ja ostokäyttäytymisestä ZEFin avulla

Lejos pyrkii ymmärtämään kuluttajien käytöstä sekä eri mieltymyksiä mahdollisimman tarkasti, jotta he pystyvät tarjoamaan asiakkaille kiinnostavia tuotteita myös tulevaisuudessa. Tästä syystä he haluat kerätä mahdollisimman laadukasta tietoa suoraan kuluttajilta. Tämä tieto on osoittautunut koko Lejoksen toiminnan kannalta äärettömän tärkeäksi, sillä sen avulla Lejos pystyy tarjoamaan “sitä jotain” ihmisten elämänvaiheiden eri hetkiin, toteaa Lejoksen toimitusjohtaja Oskar Lindroos.

Monipuolisempaa tietoa

ZEF-kyselytyökalun avulla Lejos on päässyt lähemmäksi kuluttajien mieltymyksiä sekä on kerännyt monipuolisempaa tietoa kuluttajista. ZEF-menetelmän avulla Lejos on myös löytänyt tärkeimmät kehityskohteet sekä onnistumiset, jonka johdosta he ovat pystyneet kehittymään hyvästä vieläkin paremmaksi.

Lejos on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on sen lähes 100 vuoden historian ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville.

www.lejos.fi

”Tiedonkeruu on meille kriittisen tärkeää. Meidän pitää ymmärtää kuluttajia paremmin, sillä he ovat koko toimintamme keskiössä.”

–  Oskar Lindroos, CEO

Ilmainen opas

Kuinka rakennat onnistuneen kyselyn ja keräät laadukasta tietoa

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.