Valmis kysely:  Myynnillinen asiakaskokemuskysely

25 vuoden aikana Zeffillä on luotu tuhansia erilaisia asiakatyytyväisyyskyselyjä, joiden opit olemme sisäänrakentaneet tähän valmiiseen kyselyyn.

Ota käyttöösi tämä valmis myynnillinen asiakaskokemuskysely ja saat korkeimmat vastausprosentit sekä tutkitusti tarkimman tiedon ja syvimmän ymmärryksen siitä, mitä mieltä asiakkaasi ovat. Kysely kerää asiakkailtasi myös lämpimiä liidejä ja julkisia suositteluja. Interaktiivisen raportin kautta ymmärrät syvällisesti syy-seuraus-suhteet ja näet yhdellä silmäyksellä vahvuutesi ja kehityskohteesi. Tällä kyselyllä saat tuloksia heti.

Kokeile kyselyyn vastaamista:

 

Kokeile tulosten analysointia:

Avaa esimerkkiraportti >>

 

Näin helposti toteutat myynnillisen asiakastyytyväisyyskyselyn:

  1. Valitset valmiskyselyn.
  2. Muokkaat halutessasi kysymyksiä tai otat käyttöön valmiiksi hiotut kysymykset sellaisenaan.
  3. Muokkaat kyselyn ulkoasun eli visuaalisen ilmeen haluamallasi tavalla. Helpoiten se tapahtuu, kun syötät yrityksesi nettisivujen osoitteen. Zeffin Design Bot luo silloin juuri sinun näköisesi kauniin kyselyn automaattisesti, hakien nettisivuiltasi tyylisi mukaiset fontit, värit, logot ja taustakuvat!
  4. Toimitat kysely valitsemallasi tavalla:
    • Tapa 1: Jaa linkki >>> Luo kyselyyn linkki ja jaa se haluamallasi tavalla. Voit viedä linkin esimerkiksi osaksi markkinoinnin automaatiota, lähettää sen vastaajille tekstiviestinä tai upottaa linkin nettisivuillesi.
    • Tapa 2: Sähköpostikutsu >>> Lataa vastaajien sähköpostiosoitteet Zeffiin yhteystiedot / kontaktit -kohdasta. Helpoiten se tapahtuu, jos sinulla on Excel-dokumentti, jonka ensimmäisessä sarakkeessa on vastaajan sähköpostiosoite ja seuraavissa sarakkeissa tietoja, joita tahdot hyödyntää raportissa. Copy-pasteta eli kopioi ja liitä lista helposti suoraan Zeffiin. Siirry sitten toimita / jaa -kohtaan. Luo lyhyt ja ystävällinen sähköpostikutsu, jonka lähetät vastaajille. Tarvittaessa voit lähettää heille myöhemmin muistutuksia.
  5. Siirryt raporttiin eli analysoimaan kyselyn tuloksia. Raportti on interaktiivinen ja zoomaa syvälle vastaajien mieliin, jotta ymmärrät yhdellä silmäyksellä vahvuudet ja kehityskohteet sekä asioiden syy-seuraussuhteet. Voit klikkailla, rajata ja tutkia raporttia haluamallasi tavalla – klikatessasi jotain tiettyä raportin kohtaa, koko raportti päivittyy valintasi mukaisesti. Jos sinulla on käytössäsi Zeffin Genius-lisenssi, voit lisäksi tallentaa kullekin organisaation jäsenelle oman raportin, jossa näkyy vain hänelle annettu palaute, ja jakaa raportin hänen kanssaan.

 

Varaa tästä ilmainen konsultointi