Kokemuksia

Tutustu asiakkaidemme toteutuksiin ja lue kuinka erilaiset organisaatiot ovat hyödyntäneet ZEF-kyselytyökalua.

Posti etsi uusia keinoja tuoda Suomessa julkaistavat postimerkit paremmin esille, sekä mainostaa postimerkeille suunnattua verkkokauppaa.

Tiedonkeruu

Markkinointi

HRM Partners halusi ymmärtää tarkemmin oman työyhteisönsä hyvinvoinnin ja itseohjautuvan toimintakulttuurinsa tilaa, jonka johdosta päädyttiin tekemään henkilöstökysely yhdessä ZEFin asiantuntijoiden kanssa.

Tiedonkeruu

Henkilöstökysely

Lejos pyrkii ymmärtämään kuluttajien käytöstä sekä eri mieltymyksiä mahdollisimman tarkasti, jotta he pystyvät tarjoamaan asiakkaille kiinnostavia tuotteita myös tulevaisuudessa. Tästä syystä he haluat kerätä mahdollisimman laadukasta tietoa suoraan kuluttajilta.

Tiedonkeruu

Asiakaspalaute

Delete halusi tehdä hinnoittelustaan läpinäkyvämpää ja samalla asiakaslähtöisempää. Tavoitteena oli myös kasvattaa verkkosivujen avulla kerättyjen liidien määrää. Asiaa lähdettiin ratkaisemaan ZEF-työkalun avulla.

Myynti

Markkinointi

Motiva halusi vahvistaa interaktiivisen sisällön avulla omia yhteistyöhankkeitaan, joiden tueksi päätettiin hankkia ZEF-työkalu. Työkalun avulla on toteutettu erilaisia testejä ja tietovisoja esimerkiksi Euroopan liikkujan viikolle.

Markkinointi

Luustotestin avulla on saatu ohjattua riskiryhmässä olevia mittaukseen. Testiä on tähän mennessä käyttänyt jo yli 44 400 henkilöä, jotka ovat päässeet selvittämään oman tilanteensa helposti verkossa.

Markkinointi

Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY ry halusi tehostaa viestintäänsä sekä jäsenhankintaa interaktiivisten sisältöjen avulla. Uudenlaisen sisällön tavoitteena oli myös osallistaa sekä lisätä tietoa kaikille tärkeistä työsuhdeasioista oman kohderyhmän parissa.

Markkinointi

Riistakeskus halusi ymmärtää suomalaisten metsästäjien viestintä- ja koulutustarpeita paremmin ja kohdentaa omia palveluitaan asiakasprofiloinnin avulla.

Markkinointi

Vuonna 2016 Alexandria tapasi yli 10 % enemmän uusia asiakkaita profiloinnin ansiosta. Liikevaihdossa sen vaikutus on ollut peräti kuusinumeroinen ja profiloitujen asiakkaiden kauppaprosentti oli noin 60 % suurempi kuin ei-profiloitujen asiakkaiden.

Tiedonkeruu

Profilointi

Myynti

St. Gallen University käyttää ZEF-työkalua useisiin tarkoituksiin. Palautteen keräämisen lisäksi työkalua käytetään muun muassa erilaisissa tapahtumissa, projekteissa – ja jopa urasuunnittelussa.

Tiedonkeruu

ZEFin kyselyn avulla Vuoden Nuori Menestyjä – kilpailu sai tärkeää palautetta siitä, miten aluetilaisuudet onnistuivat. Kyselyn vastaaja pystyi muutamassa minuutissa antamaan välittömän palautteen keynote-puhujista, tilaisuuden yleisistä järjestelyistä ja fiiliksistä.

Tiedonkeruu

Vantaan seurakunnat ovat hyödyntäneet ZEF-työkalua monin eri tavoin. Työkalua on käytetty muun muassa sisäisissä palautekyselyissä esimerkiksi koulutusten yhteydessä.

Tiedonkeruu

Saka halusi selvittää, kuinka se voisi kehittyä vieläkin paremmaksi työnantajaksi ja missä asioissa se on onnistunut henkilöstön näkökulmasta.

Tiedonkeruu

Kuinka rakennat onnistuneen kyselyn ja keräät laadukasta tietoa?Lataa opas

Ota yhteyttä myyntiin

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.