Kokemuksia

Tutustu asiakkaidemme toteutuksiin ja lue kuinka erilaiset organisaatiot ovat hyödyntäneet ZEF-kyselytyökalua.

Lejos pyrkii ymmärtämään kuluttajien käytöstä sekä eri mieltymyksiä mahdollisimman tarkasti, jotta he pystyvät tarjoamaan asiakkaille kiinnostavia tuotteita myös tulevaisuudessa. Tästä syystä he haluat kerätä mahdollisimman laadukasta tietoa suoraan kuluttajilta.

Tiedonkeruu

Asiakaspalaute

Delete halusi tehdä hinnoittelustaan läpinäkyvämpää ja samalla asiakaslähtöisempää. Tavoitteena oli myös kasvattaa verkkosivujen avulla kerättyjen liidien määrää. Asiaa lähdettiin ratkaisemaan ZEF-työkalun avulla.

Myynti

Markkinointi

Motiva halusi vahvistaa interaktiivisen sisällön avulla omia yhteistyöhankkeitaan, joiden tueksi päätettiin hankkia ZEF-työkalu. Työkalun avulla on toteutettu erilaisia testejä ja tietovisoja esimerkiksi Euroopan liikkujan viikolle.

Markkinointi

Luustotestin avulla on saatu ohjattua riskiryhmässä olevia mittaukseen. Testiä on tähän mennessä käyttänyt jo yli 44 400 henkilöä, jotka ovat päässeet selvittämään oman tilanteensa helposti verkossa.

Markkinointi

Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY ry halusi tehostaa viestintäänsä sekä jäsenhankintaa interaktiivisten sisältöjen avulla. Uudenlaisen sisällön tavoitteena oli myös osallistaa sekä lisätä tietoa kaikille tärkeistä työsuhdeasioista oman kohderyhmän parissa.

Markkinointi

Riistakeskus halusi ymmärtää suomalaisten metsästäjien viestintä- ja koulutustarpeita paremmin ja kohdentaa omia palveluitaan asiakasprofiloinnin avulla.

Markkinointi

Vuonna 2016 Alexandria tapasi yli 10 % enemmän uusia asiakkaita profiloinnin ansiosta. Liikevaihdossa sen vaikutus on ollut peräti kuusinumeroinen ja profiloitujen asiakkaiden kauppaprosentti oli noin 60 % suurempi kuin ei-profiloitujen asiakkaiden.

Tiedonkeruu

Profilointi

Myynti

Fiskars

Fiskarsin kirveskone tuo arvokasta dataa kuluttajien tarpeista ja auttaa kuluttajia löytämään tarpeisiinsa sopivan kirveen.

Nordcloud

Nordcloud kasvatti liidivirtaansa 47% hauskan ninjatestin avulla.

Valmet

Valmetin navigaatioapuri auttaa nettisivukävijöitä löytämään oikeaan paikkaan laajalla sivustolla.

Cambridge ohjelma

Laihduttaja -testillä käyttäjä selvittää oman laihduttajatyyppinsä ja testi ohjaa tutustumaan lisää Cambridge-ohjelmaan.

Lämpöykkönen

Lämpöykkösen Ilmalämpöpumppuvalitsin auttaa löytämään sopivan pumpun ja kerää laadukkaampia liidejä.

Rajala

Kamera-agentti helpottaa oikean kameran valinnassa ja kasvattaa samalla myyntiä.

Ilmainen opas

Myyntitapaamista edeltävä profilointikysely

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Ota yhteyttä myyntiin

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.