ZEFillä tehty luustotesti opettaa ja ohjaa riskiryhmää hakeutumaan hoitoon

Suomessa osteoporoosiin sairastuneista vain joka neljäs tietää omasta sairaudestaan. Osana Suomi 100 –projektia käynnistettiin Lujaa luuta –kampanja, jonka tavoitteena on mm. kasvattaa suomalaisten tietoisuutta luuston terveydestä, osteoporoosiriskistä, osteoporoosin hoidosta ja ennaltaehkäisystä. Tavoitteena on tarjota kampanjan aikana 10 000:lle riskiryhmään kuuluvalle naiselle ilmainen osteoporoosiriskin mittaus.

Kampanjaa varten kehitettiin sivustovierailijoita osallistava luustotesti ZEF-työkalun avulla. Kampanjasivustolta löytyvällä luustotestillä käyttäjä pystyy kartoittamaan omaa riskiä sairastua osteoporoosiin ja lopputuloksena käyttäjä saa tiedon siitä voiko hän hakeutua ilmaiseen luuntiheysmittaukseen. Mikäli käyttäjä kuuluu riskiryhmään, hänet ohjataan suoraan ajanvaraukseen.

Tulokset

Luustotestin avulla on saatu ohjattua riskiryhmässä olevia mittaukseen. Testiä on tähän mennessä käyttänyt jo yli 44 400 henkilöä, jotka ovat päässeet selvittämään oman tilanteensa helposti verkossa.

Testaa itse

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys, joka toimii lähes 100 eri paikkakunnalla. Terveystalo tarjoaa mm. yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveys- ja työhyvinvointipalveluja, sairaalapalveluja ja suunterveyden palveluja.

www.terveystalo.com

”Luustotestin avulla olemme saaneet ohjattua oikeanlaista riskiryhmää Bindex-mittaukseen.”

–Tiina Ristola, Account Director, Terveystalo

Ilmainen opas

Kuinka rakennat onnistuneen kyselyn ja keräät laadukasta tietoa

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.