Paranna tapaamistesi laatua ja myy enemmän

Aktiivinen palautteenkeruu myyntiprosessin aikana on helpoin tapa kerätä tietoa ja ylläpitää vuoropuhelua asiakkaidenne kanssa. Tämän tiedon avulla saat selville, mitä ja miten asiakkaanne haluavat ostaa, missä myyjänne onnistuvat ja mitkä osa-alueet kaipaavat vielä kehitystä. Onnistunut tiedonkeruu parantaa asiakkaanne ostokokemusta.

Tunnista kehityskohteitä

Tunnista kehityskohteitä

Palautekyselyiden avulla tunnistat, mitkä asiat ovat asiakkaille tärkeitä ja miten he haluavat ostaa.

Paranna ostokokemusta

Paranna ostokokemusta

Kun tiedät ostajien todelliset tarpeet, pystyt tarjoamaan heille yksilöllisen ja vaivattoman ostokokemuksen.

Kasvata myyntiä

Kasvata myyntiä

Onnistunut ostokokemus kasvattaa organisaation liikevaihtoa ja vahvistaa asiakassuhdetta.

Tutustu suosituimpiin kyselypohjiin

Toteuta kyselysi vaivattomasti käyttövalmiiden kyselypohjien avulla. Käytössäsi on asiantuntijoiden tekemät pohjat muun muassa henkilöstönhyvinvoinnin mittaamiseen ja asiakaspalautteen keräämiseen.


ZEF surveys are mobile responsive

Kysy. Analysoi. Toimi.

ZEF-kyselytyökalulla teet kyselyitä, joilla keräät arvokasta tietoa asiakkaista, henkilöstöstä ja muista sidosryhmistä.

Aloita ilmainen kokeilu Ota yhteyttä