Paranna tapaamistesi laatua ja myy enemmän

Tunnista asiakkaidesi tarpeet ja uniikki persoonallisuus profilointikyselyn avulla.

Sitoutuneempia asiakkaita

Profilointikysely sitouttaa ja valmistaa asiakkaan tulevaan tapaamiseen juuri hänelle ominaisella tavalla. Samalla asiakas saa mahdollisuuden kertoa miten ja mitä hän haluaa ostaa. 

Laadukkaampia tapaamisia

Profilointikyselyn avulla myyjä ymmärtää ostajan tarpeet, persoonallisuuden ja muut päätökseen vaikuttavat tekijät helposti etukäteen. Nyt ensimmäinen tapaaminen ei kulu pelkän tarpeen kartoittamisen parissa, vaan myyjä pääsee heti ratkomaan asiakkaan todellisia ongelmia.

Enemmän kauppaa

Profilointikyselyn avulla selvität kaikki päätöksentekoon osallistuvat henkilöt hyvissä ajoin etukäteen. Kun myyjä ja asiakas ovat valmistautuneempia tulevaan tapaamiseen, myyjä pystyy keskittymään tapaamisessa olennaiseen ja myy enemmän.

Alexandria pankkiiriliike

Vuonna 2016 Alexandria tapasi yli 10 % enemmän uusia asiakkaita profiloinnin ansiosta. 

Näin se toimii

  • Myyjä saa liidin / Soittaa kylmäpuhelun asiakkaalle
  • Myyjä sopii tapaamisen ja lähettää asiakkaalle profilointikyselyn puhelun jälkeen
  • Asiakas vastaa kyselyyn oman persoonan ja tarpeen mukaisesti
  • Asiakas saa oman profiilinsa mukaista materiaalia ja samalla myyjä saa tiedon asiakkaan profiilista
  • Myyjä valmistautuu tulevaan tapaamiseen asiakkaan vastausten mukaisesti
  • Laatutapaaminen

Ilmainen opas

Myyntitapaamista edeltävä profilointikysely

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.