Laadukasta tietoa kuluttajien mieltymyksistä ja ostokäyttäytymisestä ZEFin avulla

Pyrimme Lejoksella ymmärtämään kuluttajien käytöstä sekä eri mieltymyksiä mahdollisimman tarkasti, jotta pystyisimme tarjoamaan heille kiinnostavia tuotteita tulevaisuudessakin. Tästä syystä haluamme kerätä mahdollisimman laadukasta tietoa suoraan kuluttajilta. Tämä tieto on koko Lejoksen toiminnan kannalta äärettömän tärkeää, sillä tavoitteenamme on tuoda sitä jotain ihmisten elämien eri hetkiin. ZEFillä on ollut tässä merkittävä rooli.

Monipuolisempaa tietoa

ZEF-kyselytyökalun avulla olemme päässeet lähemmäksi kuluttajien mieltymyksiä sekä olemme saaneet  kerättyä monipuolisempaa tietoa kuluttajista. ZEF-menetelmän avulla olemme myös löytäneet tärkeimmät kehityskohteet sekä onnistumiset, jonka johdosta olemme pystyneet kehittymään hyvästä vieläkin paremmaksi.

Lejos on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on sen lähes 100 vuoden historian ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville.

www.lejos.fi

”Tiedonkeruu on meille kriittisen tärkeää. Meidän pitää ymmärtää kuluttajia paremmin, sillä he ovat koko toimintamme keskiössä.”

–  Oskar Lindroos, CEO

Ilmainen opas

Kuinka rakennat onnistuneen kyselyn ja keräät laadukasta tietoa

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.