Kehitä liiketoimintaasi älykkäillä kyselyillä

Rakenna kyselyitä, joissa yhdistyy kaunis käyttöliittymä, monipuoliset kysymystyypit ja selkeä visuaalinen raportointi. 

Korkeammat vastausprosentit

Pelimäisen vastauskokemuksen ansiosta huomioit loppukäyttäjäsi paremmin ja saat korkeammat vastausprosentit. 

Korkeammat vastausprosentit - Higher response rate
Monipuolisemmat kysymystyypit - Diverse Question Types

Monipuolisemmat kysymystyypit

Hyödynnä perinteisten vaihtoehto-, vetovalikko- ja monivalintakysymysten lisäksi myös jana- ja nelikenttäkysymyksiä. 

Tarkemmat tulokset

Patentoidun ZEF-menetelmän ansiosta vältät asennevääristymän aiheuttamat virhetulkinnat sekä näet yrityksesi vahvuudet ja kehittämisalueet yhdellä silmäyksellä. Lapin yliopiston tutkimuksen mukaan ZEFillä tehdyt kyselyt ovat myös tarkempia kuin perinteiset kyselyt.

Tarkemmat tulokset - Better results

Henkilöstökyselyt

Kehitä henkilöstösi hyvinvointia
laadukkaalla tiedolla.

Asiakaspalautteet

Löydä asiakkaidesi tyytyväisyyteen
vaikuttavat tekijät.

Tasa-arvokysely

Johda yritystäsi selkeällä ja
laadukkaalla tiedolla.

Lakisääteinen vaara- ja riskiarviointi

Tunnista yrityksesi lakisääteiset
haitta-/vaaratekijät.

3in1 Laatuarviointi

Selvitä organisaation kokonaissuorituskyky
toiminnan ja tulosten osalta.

Projektipalautteet

Tehosta projektien onnistumista
palautteiden avulla.

Ominaisuudet

1

Monipuoliset kysymystyypit

Tarjoamme käyttöösi kaikki kysymystyyppimme. Jana-, nelikenttä-, vapaapalaute- ja monivalintakysymyksillä tuotat kaikki kyselysi yhdellä työkalulla.
2

Valmiit kyselypohjat

Olemme laatineet käyttöösi kymmeniä laadukkaita kyselypohjia, joista voit hakea ideoita sekä inspiraatiota kyselyiden rakentamiseen. Voit myös ottaa kyselyn suoraan käyttöösi nappia painamalla.
3

Yksilölliset vastauspolut

Luo vastauspolkuja ehdollistamalla tietyt kysymykset vain tietyllä tavalla vastanneille. Voit luoda täysin eri kysymykset esimerkiksi miehille ja naisille.
4

Kätevät hälytysviestit

Voit asettaa sähköpostiisi automaattisesti saapuvaksi hälytysviestejä erilaisten vastausten perusteella. Tällä tavoin saat heti tietoosi, mikäli käyttäjät ilmaisevat kritiikkiä tai muita huomioita, joihin on tärkeä reagoida nopeasti.
5

Kutsuviestit ja muistutukset

Voit lähettää vastaajille henkilökohtaiset kutsuviestit, seurata vastaajamääriä reaaliaikaisesti ja muistuttaa niitä, jotka eivät ole vastauksiaan vielä antaneet.

Ilmainen opas

Kuinka rakennat henkilöstötyytyväisyyskyselyn

Blogi

Miten valintapäätökset syntyvät?

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu asiakastarinoihimme!

Tutustu yli 600 tyytyväisen asiakkaan kokemuksiin.

Ota yhteyttä myyntiin

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.