Rakenna interaktiivista sisältöä myynnin tueksi

Houkuttele liikennettä sosiaalisesta mediasta ja sitouta kävijöitä interaktiivisella sisällöllä. ZEFin avulla keräät kuumia myyntiliidejä ja profiloit tulevat asiakkaat jo ennen myyntikäyntiä.

Ilmoittaudu 17.5. klo 10 järjestettävään webinaariin:

Kuinka automatisoit myyntikäyntiä edeltävän vuoropuhelun asiakkaan kanssa
ja tuplaat kaupan todennäköisyyden?

Ilmoittaudu

Houkuttele kävijät
sivuillesi

Ihmiset rakastavat osallistavaa sisältöä ja nettitesti onkin paljon tehokkaampi sisältö kuin esimerkiksi blogiteksti tai mainos sosiaalisessa mediassa.

Ihmiset jakavat tuloksensa sosiaaliseen mediaan ja jakojen kautta tulee valtavasti uutta liikennettä sivuillesi.

Kerää kuumia
myyntiliidejä

Tee koukuttava nettitesti ja kysy yhteystiedot viimeisenä kysymyksenä.

Keräät lisäksi valtavasti tietoa myyntiliidistä, jota voit hyödyntää esimerkiksi sisältömarkkinoinnin kohdentamisessa.

Ymmärrä asiakastasi
paremmin

Kerää hyödyllistä tietoa asiakkaidesi kiinnostuksen kohteista ja tarpeista nettitestien avulla.

Kerättyjen vastauksien avulla pystyt kohdentamaan asiakasviestintääsi ja palvelemaan asiakkaitasi paremmin.

Kuinka tuotat sivukävijöistäsi myyntiliidejä?

Lataa opas: Kuinka tuotat sivukävijöistäsi myyntiliidejä?

Tuottaako nettisivusi myyntiliidejä? Kuinka nettisivukävijä saadaan ohjattua myyntiputkeen? Kun markkinointi hoidetaan fiksusti, nettisivuilta alkaa tulla myyntiliidejä kuin liukuhihnalta.

Lataa ilmainen opas

Liitä osaksi markkinoinnin automaatiota

Keräät käyttäjien vastaukset ja profiilit suoraa omaan asiakashallintaasi ja pääset hyödyntämään niitä markkinointisi automaatiossa. Tällä hetkellä tuemme HubSpot– integraatiota.

Lue lisää blogistamme

Myyjä, näin valmistaudut ensimmäiseen myyntitapaamiseen ja sitoutat asiakkaasi
Myyjä, näin valmistaudut ensimmäiseen myyntitapaamiseen ja sitoutat asiakkaasi

Haaga-Helian MANIA-tutkimus osoitti, että myyjät eivät valmistaudu myyntitapaamiseen juuri ollenkaan.

Kuinka sitoutat asiakkaasi myyntitapaamiseen ja tuplaat kaupan todennäköisyyden
Kuinka sitoutat asiakkaasi myyntitapaamiseen ja tuplaat kaupan todennäköisyyden

Ostokäyttäytyminen on muuttunut digitalisaation myötä. Tämä lienee monelle jo tuttua. Kuitenkin myynti muuttuu auttamattoman hitaasti suhteessa ostamiseen.

Julius Tuomikoski – Kuinka moderni digiajan myyntiprosessi toimii?
Julius Tuomikoski – Kuinka moderni digiajan myyntiprosessi toimii?

ZEFin myyntijohtaja Julius Tuomikoski avaa digiajan myyntiprosessin kokonaisuudessaan aina tapaamisen sopimisesta kaupan päättämiseen asti.

Rakenna interaktiivista sisältöä ZEFillä!

Kerää myyntiliidejä uudella tavalla ja profiloi tulevat asiakkaat nettitestien avulla.