Kerää laadukasta tietoa asiakkailta

Asiakkaat ovat kasvun ja menestyksen keskiössä. Erilaiset asiakaskyselyt ovat helpoin keino kerätä tietoa ja ylläpitää vuoropuhelua asiakkaiden kanssa. Saat nopeasti selville, mitä kehitettävää toiminnassanne on ja millä osa-alueilla onnistutte tällä hetkellä parhaiten.

Toteuta itse Tilaa palveluna
Delighted Respondents

Tunnista kehityskohteet

Kyselyn avulla tunnistat, mitkä asiat ovat asiakkaille tärkeitä ja mitkä kaipaavat vielä parannusta.

Unique Question Types

Parempi asiakaskokemus

Kun tiedät asiakkaidesi todelliset tarpeet, pystyt johtamaan asiakaskokemusta laadukkaan tiedon pohjalta.

Inbuild Intelligence

Onnellisempia asiakkaita

Sitoutuneet asiakkaat kasvattavat organisaation liikevaihtoa ja toimivat markkinoinnin sanansaattajina.

Kuinka asiakaskokemusta kannattaa mitata? Lataa opas

Tutustu suosituimpiin kyselypohjiin

Toteuta kyselysi vaivattomasti käyttövalmiiden kyselypohjien avulla. Käytössäsi on asiantuntijoiden tekemät pohjat muun muassa henkilöstönhyvinvoinnin mittaamiseen ja asiakaspalautteen keräämiseen.


Katso kaikki

Tutustu asiakkaidemme menestystarinoihin

Nina Smidtslund HRM Partners
Nina Smidtslund

Career Coach,
HRM Partners

“Suhteellisen raportoinnin avulla onnistuttiin todella näkemään tärkeimmät onnistumiset sekä kehityskohteet, joihin voidaan nyt ja tulevaisuudessa tarttua. ”
Anssi Huisman Alexandria Pankkiiriliike
Anssi Huisman

Head of Communications and Marketing,
Alexandria Pankkiiriliike

“Kerättyjen palautteiden avulla päästiin ensimmäistä kertaa mittaamaan asiakaskokemusta kokonaisuutena ja palautekyselyt saatiin osaksi jatkuvia prosesseja.”
Janne Pyrrö Toimitusjohtaja Finn-ID
Janne Pyrrö

Toimitusjohtaja,
Finn-ID

“ZEFin nelikentän avulla olemme päässet käsiksi yrityksemme tärkeimpiin kehityskohteisiin sekä vahvuuksiin. Tuloksien avulla meillä on nyt selkeä käsitys siitä, mitkä asiat kaipaavat vielä kehitystä ja missä olemme onnistuneet.”
ZEF surveys are mobile responsive

Kysy. Analysoi. Toimi.

ZEF-kyselytyökalulla teet kyselyitä, joilla keräät arvokasta tietoa asiakkaista, henkilöstöstä ja muista sidosryhmistä.

Aloita ilmainen kokeilu Ota yhteyttä