Kyselytyökalu, joka mullistaa perinteiset kyselyt

ZEFin kyselyiden avulla keräät selkeää ja laadukasta tietoa. Patentoidun ZEF -menetelmän ansiosta vältät esimerkiksi positiivisten ja krittisten vastaustyylien aiheuttamat virhetulkinnat.

Ilmoittaudu 17.5. klo 10 järjestettävään webinaariin:

Kuinka automatisoit myyntikäyntiä edeltävän vuoropuhelun asiakkaan kanssa
ja tuplaat kaupan todennäköisyyden?

Ilmoittaudu

Johda liiketoimintaasi
tiedolla

Kyselyt tuottavat sinulle selkeää ja laadukasta tietoa siitä, miksi asiakkaasi, henkilöstösi ja muut kohderyhmäsi ovat tyytyväisiä yritykseesi.

Nelikenttä mullistaa
kyselyiden vastaukset

Patentoidun tekniikan ansiosta palautteesi ovat laadukkaampia ja tarkempia kuin millään muulla työkalulla toteutettuna!

Pelimäinen kokemus
kyselyidesi vastaajille

Pelimäinen vastauskokemus koukuttaa vastaajan vastaamaan kysymyksiin tarkasti ja vertaamaan kysymyksiä aiempiin vastauksiinsa.

Katso webinaari: Kuinka viet palautekyselysi täysin uudelle tasolle?

Katso webinaari

Monipuoliset kysymystyypit

Käytössäsi on kaikki kysymystyyppimme: jana-, nelikenttä-, monivalinta-, vapaapalaute ja monet muut kysymystyypit antavat sinulle mahdollisuuden tuottaa kaikki kyselysi yhdellä työkalulla.

Valmiit kyselypohjat

Käyttöösi on laadittu kymmeniä laadukkaita kyselypohjia, joista voit hakea ideoita ja inspiraatiota, muokata käyttöösi sopivaksi tai vaikka ottaa kyselyn suoraan käyttöön nappia painamalla.

Yksilölliset vastauspolut

Luo vastauspolkuja ehdollistamalla tietyt kysymykset vain tietyllä tavalla vastanneille. Voit siis luoda täysin eri kysymykset esimerkiksi miehille ja naisille samaan kyselyyn.

Patentoitu menetelmä

Eri vastaajille eri arvosanat merkitsevät eri asiaa. Suhteellinen raporttimme eliminoi kyseisen ns. asennevääristymän ja antaa sinulle vain tarkkoja ja merkityksellisiä tuloksia.

Kätevät hälytysviestit

Voit asettaa sähköpostiisi automaattisesti saapuvaksi hälytysviestejä erilaisten vastausten perusteella. Näin saat heti tietoosi esimerkiksi kriittiset palautteet ja pikaista reagointia vaativat seikat.

Kutsuviestit ja muistutukset

Voit lähettää vastaajille henkilökohtaiset kutsuviestit, seurata vastaajamääriä reaaliaikaisesti ja muistuttaa niitä, jotka eivät ole vastauksiaan vielä antaneet.

Lue lisää blogistamme

Miksi hyvä johtaja janoaa tietoa?

Usein yrityksillä on valtavasti piilossa olevaa tietoa, jota ei ole hankittu yrityksen käsiin. Juuri tämä tieto saattaisi olla ratkaisevassa roolissa yrityksen toiminnan ja palvelujen kehittämisessä.

Asiakkaiden ymmärtämisestä ylivoimatekijä

Lähtökohta on se, että asiakkaat kantavat mielipiteitä sisällään. Harva niitä oikeasti kertoo, varsinkaan suusanallisesti suoraan työntekijälle. Toki jos erityistä kehuttavaa on, niin joku rohkea sen ilmaisee.

Tätä tärkeää asiaa et voi missata analysoidessasi kyselyn tuloksia

Oletko tullut ajatelleeksi, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastatessa? Vaikka kaksi ihmistä vastaisi tismalleen samalla lailla kyselyyn, niin vastaukset eivät välttämättä kuvasta samaa mielipidettä.

Kerää tietoa johtamisen tueksi ZEFillä!

ZEFin patentoidulla kyselytyökalulla saat parhaan ymmärryksen kohderyhmiesi mielipiteistä.